Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Už zase! Omezení na Barrandovském mostě bude nejspíš do druhé půlky října, stavbaři nestíhají

PRAHA /FOTO/ Kdy skončí stávající práce na vytíženém Barrandovském mostě v Praze a s tím i nepříjemné dopravní omezení? Už mělo být hotovo!
První etapa oprav Barrandovského mostu v Praze. Foto: TSK Praha
První etapa oprav Barrandovského mostu v Praze. Foto: TSK Praha

Současná etapa oprav velmi vytíženého Barrandovského mostu v Praze už měla být hotová. Mnoha tisícům řidičů se ale hned tak neuleví.

Společnost Technická správa komunikací hlavního města Prahy (TSK) obdržela návrh upraveného harmonogramu prací společnosti PORR, která stavbu provádí. Firma oznámila posun termínu dokončení prací na Barrandovském mostě do 22. října 2022 včetně z toho vyplývajícího dopravního omezení na rekonstruované komunikaci.

„S daným posunem termínu však TSK zásadně nesouhlasí,“ informovala mluvčí TSK Barbora Lišková. Práce měly být hotové už v několika termínech. Původně měly práce skončit dokonce druhého září, stavba však nabrala desítky dnů skluz.

“Budeme vymáhat kompenzace”

Další posun už TSK nechce. „Upravený harmonogram musíme zcela kategoricky odmítnout. Od data 30. září 2022 proto jako objednatel uplatníme veškeré smluvní nároky na kompenzace za nedodržení termínu dle podmínek smlouvy mezi oběma subjekty,“ uvedli zástupci TSK.

Termín ukončení stávajících dopravních opatření na Barrandovském mostě bude TSK průběžně aktualizovat.

První etapa oprav Barrandovského mostu v Praze. Foto: TSK Praha

Rekonstrukce mostu je rozdělena do čtyř etap. První se uskutečnila letos a měla trvat 110 dní, nakonec z toho bude nejméně 150 dní. Investice vyjde na více než půl miliardy korun.

Další etapy mají postupně navazovat s tím, že přes zimu je přestávka. V letech 2023 a 2024 má být doprava omezena na 92 dní a v roce 2025 na 82 dní. Jestli ale půjdou práce „rychle“ jako nyní, bude to jistě na déle.

Rozdělení na etapy umožňuje, aby důležitý most z roku 1983, který je součástí pražského okruhu a po kterém denně projede 144 tisíc vozidel, zůstal vždy alespoň částečně průjezdný.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Doprava v Česku

Nejčtenější

Doprava v Česku

Nejčtenější

Doporučené články

© 2022 web(design) created by Henk