Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

V Mělníku zítra přesměrují provoz na nový obchvat města, uleví obyvatelům

Druhá etapa nového obchvatu Mělníka. Foto: ŘSD
2. etapa nového obchvatu Mělníka. Foto: ŘSD

MĚLNÍK /FOTO/ Dnes byla slavnostně uvedena do provozu druhá část průtahu Mělníka. V úterý v 6.30 hodin tam budou přesměrována auta.

Ředitelství silnic a dálnic dnes otevřelo hotovou druhou část průtahu Mělníka na silnicích I/9 a I/16, která vede od Chloumecké ulice ke křižovatce Na Průhoně.

„Druhá část obchvatu odvádí tranzitní dopravu z ulic Řípská, Na Malém Spořilově a Bezručova na nově vybudovanou komunikaci, která je vedena mimo obytné části Mělníka kolem průmyslových areálů,“ představil novostavbu generální ředitel ŘSD Radek Mátl.

„Pro řidiče znamená nová silnice rychlejší, plynulejší a tedy i bezpečnější jízdu, pro obyvatele, kteří žijí v blízkosti současné silnice, pak podstatné snížení hlukové zátěže i lepší životní prostředí díky snížení emisí z dopravy. Součástí stavby byly i 3 okružní křižovatky, most přes železnici a 4 protihlukové stěny o délce jednoho kilometru,“ uvedl Mátl.

Druhá etapa nového obchvatu Mělníka. Foto: ŘSD

Druhá část obchvatu Mělníka vede od Chloumecké ulice ke křižovatce Na Průhoně. Od křižovatky s Chloumeckou ulicí vede souběžně s ulicí Řípskou, od které se následně po zhruba 150 metrech odpojuje k prostoru sportovního areálu.

Řípská ulice je na trasu nově napojena stykovou křižovatkou. Z ní se tato ulice odpojuje jednosměrnou větví ve směru od Malého Spořilova. Trasa obchvatu poté pokračuje mimoúrovňovým přemostěním železnice k nové okružní křižovatce.

Od ní trasa dále vede mezi průmyslovými areály a pod vinicí se napojuje další okružní křižovatkou na ulici Na Průhoně. Stavba končí za okružní křižovatkou napojením na stávající silnici I/9 směr Česká Lípa.

Stavba o délce zhruba kilometr zahrnuje 118 metrů dlouhý most přes železnici, mimoúrovňovou křižovatku, tři okružní křižovatky a protihlukové stěny. Stavba byla realizována za 12 měsíců a 10 dní společností Strabag. Je spolufinancována z Evropského fondu pro regionální rozvoj.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Doprava v Česku

Nejčtenější

Doprava v Česku

Nejčtenější

Doporučené články

© 2022 web(design) created by Henk